Implementarea ISO 14001:2015 reprezintă garanția că activitatea desfășurată este eficientă în ceea ce privește protecția mediului și îndeplinirea obligațiilor legale.
Implementare Sistem de garanție -returnare SGR
Începand cu 30 noiembrie 2023 va fi funcțional sistemul RetuRO.
Înscrierea în platforma SGR, implementarea obligațiilor, întocmirea raportărilor periodice etc.
Instruire angajați
Instruirea angajaților (prezentări teoretice, activități practice) astfel încât societatea să îndeplinească cerințele privind protecția mediului.
Obligații Administratia Fondului pentru Mediu (AFM)
Identificarea obligațiilor pe care societatea dumneavoastră le are către Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) și efectuarea raportărilor.
Raportări de mediu
Cele mai frecvente raportări:
- Evidența gestiunii deșeurilor;
- Statistica deșeurilor;
-obligații răspunderea extinsă a producătorilor pentru deșeurile puse pe piață (ambalaje, EEE, B&A, anevlope etc.)
Autorizația de mediu
- Obținerea autorizației de mediu fără bilanț și revizuirea autorizației de mediu;
- Obținerea vizei anuale.
Serviciul presupune întocmirea documentației, pregătirea amplasamentului și rezolvarea completărilor.
Servicii personalizate
Servicii adaptate activității operatorului economic, cele mai des solicitate sunt: implementarea în programul de contabilitate a informațiilor privind protecția mediului, a raportărilor și emiterea documentelor care însoțesc deșeurile din programul de contabilitate.
Asistență controale
Pregătirea actelor, a amplasamentului și asistarea la controalele efectuate de Garda Națională de Protecția Mediului prin agențiile județene, Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) și Agenția Națională pentru Protecția Mediului prin agențiile județene.
Întocmire dosar lunar pentru bonificarea deșeurilor
Încheiere contract de prestări servicii cu OIREP/Asociația, conformarea activității, astfel încât societatea să poată raporta deșeurile colectate și întocmirea dosarului lunar.